2013. május 5., vasárnap

Mohácsi piac

Reggel teljesen felpörgőm, mert egyszerűen élvezem a szombati piacot. Már előtte lévő nap szépen összekészítem a fáimat amit szeretnék kivinni a piacra. A piacon kipakolás közben élvezettel nézem az embereket, mindenki megy a maga útján, teszi a dolgát  és megvásárolja azt amit szeretne. 
Én is köszönettel tartozom a vásárlóimnak, nagyon sok szép dolgok kapok tőlük. Amikor látom mennyire tetszik nekik a fa amit kiválasztanak és érzem elismerő tekintetüket ez számomra a legnagyszerűbb élmény.



A mi nap egy fiú vásárolt nálam egy fát és ahogy a kezébe fogta, utána már el se engedte. Olyan volt mintha a tenyerébe nőtt volna. Ő megtalálta a fáját. Számomra ez egy olyan élmény volt, mint egy varázslat. Köszönöm a fiúnak ezt a csodát.
Kettő csodálatos kislány válogatott a fáim közül és én éreztem belőlük áradni a szeretetet amíg pakolgatták egyik fát a másik után. Csupa melegség öntötte el a szívem. Szeretnék nekik és minden vásárlómnak sok-sok bőséget és szeretetet küldeni és teljesüljön minden vágyuk. Soha ne adják fel az álmukat.


Ezúton szeretnék köszönetet mondani a sok-sok árusnak akik engem tanítottak, hogy legyek kitartó és hogy tudjam élvezni az eladás örömeit.

Szeretettel várok minden kedves vásárlót a mohácsi szombati piaci napokon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése