2014. február 2., vasárnap

Táltos

Ez a fa 87 ággal készült és 1740 szem gyöngy van rajta.
3-mm-es gyönggyel dolgoztam ezért más hatása van a fának is. A gyöngyök belül festett közepűek.

Már régóta megvolt ez a tálam most találtam meg a hozzá illő fát. Imádtam ezt a fát készíteni lelki szemeim előtt láttam milyen jól fog mutatni ebben a tálban.
Most van egy kis időm, hogy kísérletezzem és ezt nagyon élvezem.
Februárban már kezdődnek Pécsen a kézműves vásárok aminek nagyon örülők, mert újra találkozhatom régi ismerőseimmel.
Február 14.-én a Kossuth téren lesz az első. Érdekes módon Valentin napján.
Február 21.-én Uránbányász téren ( Mecsek Áruház )  



25 cm magas.
Gyöngyfa bármilyen magasságba, színbe megrendelhető, akár az ágak száma is meghatározható.
Személyesen is megtekinthetőek előzetes egyeztetéssel.
baraczne@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése