2015. március 24., kedd

Mambózó fák

Ez a fa 72 ággal készült 36 ág fehérrel és 36 ág kékkel. Kb 3 500 szem gyöngy van rajta.
Kerestem a netten fa érdekességet és láttam egy ehhez hasonló fát. Nagyon megtetszett a természet csodálatos alkotása és arra gondoltam megpróbálom meg alkotni ezt a csodát.
Sokáig nézegettem a képet és mosoly került az arcomra én azt láttam benne mintha két fa táncra perdült volna. Ha bele gondolunk a természet csodákra képes néha csak körül kell néznünk és észre venni.
Köszönöm, hogy meg alkothattam ezt a fát.



A fa 20 cm magas.
Gyöngyfa bármilyen magasságba, színbe megrendelhető, akár az ágak száma is meghatározható.
Személyesen is megtekinthetőek előzetes egyeztetéssel. Ha sürgős mindig vannak kész fáim amelyekről tudok képeket küldeni. Ekkora fát 5 000 Ft-ért készítek
baraczne@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése