2015. április 26., vasárnap

Malachit spirál szerencsefa

Ezen a fán 50 db malachit ásványkő van. 50 szál drótot használtam és mindegyik végére füztem egy malachitot amelyet rögzítettem és spirál formát vittem bele. Ez lett a fa végeredménye és néhány mondat a malachit jótékony hatásairól.

MALACHIT

Csakra: minden csakra, különösen a szívcsakra
Csillagjegy: Bika, Mérleg, Skorpió, Bak, Vízöntő
Elem: föld
Szín: zöld, sötétzöld koncentrikusan csíkozott

Gyógyhatás:
A Malachit sejtszintű méregtelenítő kristály, erősíti az immunrendszert, fokozza a máj méregtelenítő hatását, csökkenti a szervezet savasságát. Gyógyítja az asztmát, epilepsziát, szédülést, látóidegeket, hasnyálmirigyet, a vércukorszintet normalizálja. Az egyik legkiválóbb görcsoldó kristály, oldja a menstruációs görcsöket, izomgörcsöket. Jótékony hatását a duzzanatokra, daganatos megbetegedésekre is kifejti. Erősíti a fogakat, csontokat, ízületeket. Gyógyítja a törött csontokat, ficamokat, ízületi gyulladást, lépet, mellékpajzsmirigyet. Megkönnyíti a szülést. Ősidőktől a bábák, szülésznők köveként tartják számon.

Lelki hatás:

A Malachit érzelmi és fizikai egyensúlyt teremt, fejleszti az empatikus készséget, intuíciót, éleslátást. Csökkenti a pszichoszomatikus problémákat, mentális problémákat, gyógyítja a diszlexiát. Segíti a tanulást, a lényegi információk tárolását, előhívását, támogatja az új ismeretek hatékony felhasználását. Szélesíti a látókört, ezáltal nyitottabbá, fogékonyabbá válunk az új és eddig ismeretlen dolgok iránt.

imail cím: baraczne@gmail.com
A fa magassága 16 cm ekkora fát 2 500 ft-ért készítek + postaköltség.
Akár más méretben más horoszkópkővel is megrendelhető. Ha van valami egyedi kívánságod én szívesen teljesítem. Személyesen is megtekinthetőek időpont egyeztetéssel.

Telefon szám: 20/5938-003

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése