2015. október 21., szerda

Szép őszi színek

Ezt a fát egy csodálatos óvónőnek készítettem. Evvel a fával köszönték meg hosszú évek kitartó munkáját. Nagyon sok kedves és szorgalmas gyerek került ki az ő tanításával.
Egy kedves szülő kereset meg, hogy készítsem el ezt a fát, mert szeretnék megköszönni az óvónő munkáját.
Azt is elmondták, hogy nagyon szereti az ősz színeit.
Magát az őszt én is szeretem, mert ilyenkor nagyon szépek a fák. Minden fajta szín megtalálható ilyenkor. Nagyon domináns szín ilyenkor a sárga, barna, bordó és még sok sok szín árnyalat.
A fa 108 ággal és sok szem gyönggyel készült, az ősz színeiből én négy színt használtam.
Szeretnék a kedves óvónőnek sok sok szerencsét kívánni és még sok örömteli évet.
A fa magassága 25 cm-es

Gyöngyfa bármilyen magasságba, színbe megrendelhető, akár az ágak száma is meghatározható.
Személyesen is megtekinthetőek előzetes egyeztetéssel. Ha sürgős mindig vannak kész fáim amelyekről tudok képeket küldeni. Ekkora fát 7 800  Ft-ért készítek
baraczne@gmail.com  Telefonszámom: 20/ 5938-003

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése