2014. szeptember 7., vasárnap

Bordó bozontos-Életfa

Ezt a fát is megrendelésre készítettem. Maga a fa 100 ággal készült és 5 500 szem bordó gyöngy van rajta.

Mit is jelent életünkben a bordó szín?

Bordó: Aki ezt választja, hangulatember, rendetlen és feledékeny. Idejét,
energiáját és jövedelmét képtelen beosztani. A rendszeres, pontosságot kívánó munkára alkalmatlan. Viszont erős művészi hajlammal rendelkezik.


Bordó - Életerő, elegancia; gazdag, kifinomult, értékes, drága; vezető szerep, érettség.
Hát elég sokat keresgéltem míg találtam valamit a bordó szín jelentéséről. Én személy szerint szeretem a bordó színt nekem a szépséget és eleganciát jelképezi.
25 cm magas.
Gyöngyfa bármilyen magasságba, színbe megrendelhető, akár az ágak száma is meghatározható.
Személyesen is megtekinthetőek előzetes egyeztetéssel.
baraczne@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése