2016. február 21., vasárnap

Szeretlek Magyarország életfe

Nagyon régóta terveztem, hogy elkészítek olyan fát amelyben a Magyar zászló színei vannak.
Most három fajta változatban készítettem el őket.
Én személy szerint szeretek magyar lenni és nagyon szeretem ezt az országot.
Bele gondoltam mit is jelentenek ezek a színek és őszintén szólva megdöbbentő, mert teljesen benne van a magyar nép.
A piros szín a gyökér csakránkhoz tartozik amellyel folyamatosan  keressük önmagunkat, de a tiszta vér színe is.
A fehér szín a korona csakrához tartozik amely a legnyítotabb az uj dolgok felé ráadásul a fehér szín a tisztaság és az ártatlanság színe is.
A zöld szín pedig a szív csakránkhoz is csatlakozik e szóban szerintem minden benne van. Ez a szín a megújulás színe is. Ezt minden évben tapasztaljuk amikor a nővények teljesen kizöldülnek.
A színeink mindent elárulnak rólunk.

A fa magassága 14 cm-es

Gyöngyfa bármilyen magasságba, színbe megrendelhető, akár az ágak száma is meghatározható.
Személyesen is megtekinthetőek előzetes egyeztetéssel. Ha sürgős mindig vannak kész fáim amelyekről tudok képeket küldeni. Ekkora fát 2 500  Ft-ért készítek +posta költség
baraczne@gmail.com  Telefonszámom: 20/ 5938-00
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése